//
کدخبر: ۳۱۲۵۴۳ //
امام جمعه کرمانشاه:

عدم حضور در انتخابات جفا در حق نظام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عدم حضور مردم در انتخابات را جفا در حق نظام و انقلاب دانست.

عدم حضور در انتخابات جفا در حق نظام و انقلاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم تجلیل از خیرین رزمایش کمک های مومنانه بسیجیان ادارات، کارخانجات و اصناف سپاه نبی اکرم (ص) که امروز (۱۲ خرداد ماه) در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با برنامه ریزی‌های امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به عنوان کشوری مقتدر، سرافراز و توانمند مطرح است.

وی افزود: از مشکلات پیش روی مردم و جوانان آگاهی داریم ولی این مشکلات نباید مانع حضور مردم و پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات جفا در حق نظام و انقلاب است و همه مردم باید با حضور آگاهانه و حداکثری خود باید مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

آیت الله علما با اشاره به سیاست های امام خمینی(ره) که انتخابات و مقدرات انقلاب را به مردم سپرده است گفت: امروز نام ایران اسلامی در دنیا می درخشد و همه ما  وظیفه داریم پای انقلاب و عظمت ایران بایستیم.

وی در پایان کمک‌های خیرخواهانه بسیجیان ادارات، کارخانجات و اصناف در طرح مواسات و همدلی را خداپسندانه دانست و افزود : کوشش ها و تلاش های همه خیرین در این برهه از زمان راهگشا بود که نشان از اقتدار و عزم ملت ایران در تمامی عرصه هاست و جای تقدیر و تشکر دارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان