//
کدخبر: ۳۳۵۶۳۶ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

کسب رتبه سوم کشوری استان کرمانشاه ازلحاظ سهم اعطای تسهیلات فنی و اعتباری

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه‌رتبه سوم کشوری ازلحاظ سهم اعطای تسهیلات فنی و اعتباری را کسب کرد.

 کسب رتبه سوم کشوری استان کرمانشاه ازلحاظ سهم اعطای تسهیلات فنی و اعتباری
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن دارابی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت در نشستی با موضوع کمک‌های فنی اعتباری بابیان این مطلب که استان کرمانشاه ازلحاظ سهم تسهیلات فنی و اعتباری در کشور رتبه سوم را دارد افزود: در سال جاری سهم تسهیلات فنی و اعتباری استان کرمانشاه 3.58 کل کشور است که در حال حاضر 18 متقاضی این تسهیلات در سامانه مربوطه ثبت‌نام نموده‌اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: برای حمایت و تشویق بخش خصوصی می‌توان کمک‌های فنی و اعتباری در اختیار آن‌ها گذاشت.

 دارابی در ادامه افزود: طبق قانون بودجه، کمک‌های فنی و اعتباری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و در مقابل بخش خصوصی نیز بایستی خدمات مطلوب ارائه و به بسترسازی برای رشد و توسعه کمک کند همچنین کمک‌های فنی و اعتباری به‌جاهایی تخصیص پیدا می‌کند که سرمایه‌گذاری‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات لازم را به‌منظور افزایش تولید و رونق اقتصادی دارا باشند.

وی با تأکید بر بهره‌وری از منابع و اعتبارات گفت: با توزیع درست اعتبارات و هزینه نمودن منابع، کیفیت طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی افزایش پیدا می‌کند و درنهایت رضایتمندی مردم حاصل می‌گردد.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۲۳_۱۶-۳۷-۴۳

دکتر رشیدی؛ نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشکر از مدیران سازمان صمت استان در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: در سالی که مزین به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، همه ما باید با دلسوزی، نگرانی و همچنین انرژی مضاعف در جهت شعار سال حرکت نموده، زیرا اصل کار اشتغال است و از این طریق می‌توان موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی را مهیاسازیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به ظرفیت‌های خوب استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی داشت و عنوان نمود: با رایزنی‌های متعددی که با جناب دکتر مهری انجام‌شده است، قول مساعد در جهت تخصیص اعتبار و ایجاد خطوط اعتباری در استان گرفته‌شده و در اسرع وقت درخواست‌ها تأمین اعتبار خواهند شد و تمام توان برجذب سرمایه در استان است.

دکتر رشیدی در پایان اظهار داشت: عدالت در پرداخت‌های فنی و اعتباری باید در اولویت بانک‌ها قرار گیرد و سازمان صمت بر اساس شاخص‌ها، اصالت و توانمندی‌های واحدها نسبت به تخصیص آن‌ها اقدام نماید.

نشست کمک‌های فنی و اعتباری با حضور دکتر رشیدی؛ نماینده محترم مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، مهندس کلانتری؛ رییس بانک صنعت و معدن استان، معاونین امور صنایع و امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت، ظهر روز پنج‌شنبه، دوم دی ماه سال جاری در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان