//
کدخبر: ۳۳۱۷۰۴ //

جریمه ۹ میلیارد ریالی برای اختفاء و امتناع از عرضه شکر در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه از کشف تخلف اختفاء و امتناع از عرضه شکر در کرمانشاه خبر داد.

جریمه 9 میلیارد ریالی برای اختفاء و امتناع از عرضه شکر در کرمانشاه

مسعود بیگلری گفت: با انجام بازرسی‌های دوره‌ای از واحدهای مختلف تولیدی و عرضه ‌کننده قند و شکر در استان، این واحد تولیدی توسط بازرسان سازمان صمت استان شناسایی و به دلیل اختفاء و عدم عرضه شکر بسته بندی به یکی از فروشگاهای بزرگ، به‌عنوان متخلف شناخته‌شده و پرونده آن جهت بررسی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اشاره به این‌که ارزش پرونده متشکله برای این واحد 9 میلیارد و 177 میلیون ریال است، ظهار داشت: این سازمان برای جلوگیری از بروز تخلفات واحدهای تولیدی و صنفی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمامی متخلفان به‌صورت ویژه برخورد خواهد کرد.

 معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت در پایان تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب تخلفات ازجمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، اختفا، امتناع از عرضه کالا و ارایه ندادن فاکتور و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان