//
کدخبر: ۳۳۰۹۰۹ //

اصلاح بیش از ۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب روستای سیمینه سفلا شهرستان کرمانشاه

مدریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از اصلاح و تعویض ۵۱۰ متر از شبکه توزیع آب روستای سیمینه سفلا و بهره مندی ۵۷۰ روستایی از آب شرب پایدار خبر داد.

اصلاح بیش از ۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب روستای سیمینه سفلا شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رشیدپور مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با توجه به این موضوع که جلوگیری از هدر رفت آب و افزایش رضایتمندی مشترکین از اولویت های کاری شرکت آبفا استان است قطعا به منظور تحقق این مهم اصلاح شبکه های فرسوده آبرسانی از پروژه های حائز اهمیت شرکت می باشد.

photo_2021-11-13_21-15-26

وی افزود: در همین راستا پروژه اصلاح و تعویض شبکه توزیع آب روستای سیمینه سفلا در دستور کار مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه قرار گرفت،به همین منظور اکیپ اجراییات شهرستان در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای این پروژه که شامل اصلاح ۵۱۰ متر از شبکه توزیع آب روستا با لوله ۱۲۵ میلی متری و از نوع  پلی اتیلن همراه با دو مورد رینگ به شبکه و نصب یک دستگاه شیر هوا می شد، اقدام نمودند.

رشیدپور در پایان ضمن اشاره به این مسئله که بهترین راه پایدار ماندن وضعیت آب شرب در شرایط کنونی صرفه جویی مناسب و جلوگیری از هدر رفت آب است، تصریح نمود: خواهش ما از مشترکین گرامی شهرستان این است که مسئله کمبود آب و خشکسالی را جدی گرفته و بیش از پیش نسبت به مدیریت بهینه مصرف آب حساس باشند.

لازم به توضیح است روستای سیمینه سفلا با ۱۰۰ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۵۷۰ نفر در ۳۵ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان