//
کدخبر: ۳۲۸۳۵۱ //
‍ رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه خبر داد؛

نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از نظارت جدی این سازمان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه خبر داد.

نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا شهبازی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی شهر کرمانشاه و شکننده بودن شرایط به دلیل ساده انگاری شهروندان و احتمال ورود به پیک ششم این بیماری، از صبح امروز توسط بازرسان سازمان حمل و نقل مسافر نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا رانندگان و کلیه مسافران داخل وسیله نقله عمومی موظف به زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای رانندگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: رانندگان می توانند با مراجعه به جایگاه های مشخص شده همچون میدان آزادی و محل اداری سازمان جهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن، ماسک و مواد ضد عفونی توسط اکیپ گشت های سیار و ثابت در خطوط و مبادی با تراکم بالای مسافر  در اختیار تاکسیرانان قرار می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان