//
کدخبر: ۳۱۹۸۷۰ //

رانندگان ناوگان درون شهری کرمانشاه از امروز‌ واکسینه شدند

آیین بهره‌برداری از سایت خودرویی واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه امروز (۱۳مرداد ماه) برگزار شد.

رانندگان ناوگان درون شهری کرمانشاه از امروز‌ واکسینه  شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا شهبازی مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در حاشیه این مراسم با اشاره به لزوم واکسینه کردن رانندگان در جهت جلوگیری از بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: ناوگان درون شهری کرمانشاه بالغ بر ۱۲ هزار نفر راننده فعال دارد که به همشهریان کرمانشاهی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود:از امروز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه طرح واکسیناسیون خودرویی در  محل ترمینال شهید کاویانی آغاز شد.

photo_2021-08-05_12-55-26

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه  گفت: رانندگان برای تزریق واکسن نیازی به ثبت نام ندارند،از طریق مدیریت سازمان حمل و نقل مسافر پیامکی به آنها ارسال می‌شود که با کد بندی انجام شده به این سایت خودرویی مراجعه نمایند.

 شهبازی‌در ادامه با اشاره به واکسینه کردن بانوان این سازمان نیز گفت:بیش از ۵۰ نفر از رانندگان درون شهری این سازمان از بانوان هستند که تدابیری در نظر گرفته شده تا در مکان دیگری  واکسیناسیون این افراد انجام شود.

photo_2021-08-05_12-55-27

 در ادامه سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه به طور متوسط روزانه حدود ۳۰۰ نفر از رانندگان این سازمان واکسینه می‌شوند.

 وی زمان تزریق دوز دوم واکسن را ۲۸ روز پس از نوبت اول اعلام کرد.

photo_2021-08-05_12-55-29

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان