//
کدخبر: ۳۱۷۳۳۲ //

‍ ‍ اختصاص۱۴ جایگاه سوخت CNG به تاکسی های شهر کرمانشاه

رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از اختصاص یک نازل از 14 جایگاه گاز سوختCNG در راستای تسهیل در امر سوختگیری ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه خبر داد.

‍ ‍ اختصاص14 جایگاه  سوخت CNG به تاکسی های شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 غلامرضا شهبازی رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: با عنایت به پیگیری های صورت گرفته این سازمان با فرماندار محترم، به منظور رفع مشکل سوخت گیری تاکسی و جلوگیری از تاخیر در سوختگیری تاکسی ها 14جایگاه سوخت سی ان جی ملزم شده اند که یک نازل را به صورت ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه قرار دهند.

شهبازی بیان داشت:در شرایط کاهش سهمیه بنزین تاکسی‌ها، ساعت‌ها انتظار در صف‌های طولانی گاز به منظور سوخت‌گیری هم به لحاظ اقتصادی و هم روانی نه تنها ضرر و زیان رانندگان این‌گونه وسایط نقلیه را به‌دنبال داشت، که به‌دلیل خارج شدن تاکسی‌های از چرخه مأموریت خود در شهر، اخلال در جابه‌جایی مسافران و سرگردانی مردم را نیز دامن می‌زد.

 مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: با درخواست‌های مکرر و پیگیری‌هایی مداوم این سازمان خوشبختانه 14 نازل ازجایگاه سوخت CNG به‌طور اختصاصی برای تاکسی‌های گازسوز در نظر گرفته شد که این امر به شدت زمان سوخت‌گیری تاکسی‌ها را کاهش خواهد داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از تاکسی‌های شهر کرمانشاه گاز سوز هستند، ادامه داد: برابر با پیگیری ها و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و هچنین با توجه به درخواست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه مقرر شد جایگاه سوخت گاز CNG در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های این شهر اختصاص یابد تا حداقل بتوان بدین طریق از اتلاف وقت مسافران در سفرهای درون شهری جلوگیری شود.

photo_2021-07-14_13-59-13

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان