//
کدخبر: ۳۲۴۵۶۶ //
در امتداد طرح برخورد با رانندگان خودروهای مسافر بر شخصی غیر مجاز صورت گرفت؛

توقیف ۱۴ دستگاه خودرو رانندگان مسافر بر شخصی غیر مجاز

رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از اجرای طرح مشترک سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه با همکاری پلیس راهور در برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی خبر داد.

توقیف 14 دستگاه خودرو رانندگان مسافر بر شخصی غیر مجاز
به گزارش فرتاک نیوز،

 غلامرضا شهبازی با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور با سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه اظهار داشت:  دراین طرح در راستای صیانت از حقوق رانندگان خدوم حمل ونقل عمومی درون شهری و به منظور برخورد با مسافربرهای شخصی، تعداد 14 دستگاه خودروی غیر مجاز  اعمال قانون  و به پارکینگ هدایت شدند.

 شهبازی با دعوت از شهروندان در استفاده از تاکسی و اتوبوس در سفرهای درون شهری ، گفت: یکی از مشکلات و معضلات ما در حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری، حضور مسافربرهای شخصی غیر مجاز در پایانه‌ها، معابر، میادین و.... است که این مسافربرها به حمل و جابه جایی مسافران به طور غیر قانونی می‌پردازند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های بین سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه و پلیس راهور، طرح گشت مشترک با جدیت و قوت بیشتری تدام دارد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می‌دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شهبازی تصریح کرد: امید است در این طرح با برخوردهای قانونی که صورت می‌گیرد ضمن کمک به معیشت ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری به روان سازی ترافیک کمک کرده و رضایتمندی شهروندان و رانندگان تاکسی و اتوبوس حاصل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان