//
کدخبر: ۳۲۶۸۱۲ //

بهره‌مندی سه هزار روستایی شهرستان هرسین از آب شرب سالم و پایدار

با اصلاح خط پمپاژ مجتمع تمرگ شهرستان هرسین اهالی سه روستای تحت پوشش آن باجمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

بهره‌مندی سه هزار روستایی شهرستان هرسین از آب شرب سالم و پایدار
به گزارش فرتاک نیوز،

 صادق عزیزی سرپرست امور آبفا شهرستان هرسین ضمن بیان این خبر گفت: همکاران ما در امور آبفا شهرستان و حوزه بهره برداری و توسعه آب شرکت جهت رفع مشکل افت فشار آب در روستاهای تحت پوشش مجتمع تمرگ اقدام به اصلاح خط پمپاژ مجتمع با لوله‌گذاری به متراژ پنج متر و جدا سازی خط پمپاژ روستای چقاسعید از مجتمع تمرگ نمودند.

وی افزود: با این اقدام مشکل افت فشار و قطعی آب روستاهای تحت پوشش مجتمع که سالها با آن مواجه بودند مرتفع و اهالی روستاهای کهریز، تمرگ و چقاسعید با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

عزیزی از دیگر اقدامات انجام شده در این مجتمع را اصلاح شبکه روستای چقاسعید خواند و اظهار داشت: شبکه توزیع آب روستا به علت قدمت زیاد و فرسودگی دچار شکستگی های متعددی می شد که با اصلاح  ۲۰ متر از شبکه توزیع با لوله ۹۰ پلی اتیلن و تعویض شیر فلکه این روستا این مشکل نیز مرتفع شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین در پایان سخنان خود به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه مدیریت بهینه آب در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خواهش ما از مردم فهیم شهرستان این است که با مصرف صحیح آب و پرهیز از مصارف غیرضروری در حفظ این نعمت الهی و انتقال آن به نسل های آینده سهیم باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان