//
کدخبر: ۳۲۲۹۸۴ //
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خبر داد؛

سازش بیش از ۳۰۰۰ فقره پرونده در مردادماه سال‌جاری

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از سازش در بیش از 3 هزار فقره پرونده در دادگستری استان کرمانشاه در مردادماه سال جاری خبر داد.

 سازش بیش از 3000 فقره پرونده در مردادماه سال‌جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده با بیان این مطلب اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری همه بخش های قضایی اعم از دادسراها، محاکم و با همراهی کلانتری­ها و واحدهای انتظامی و ورود ریش سفیدان و متنفذین این مهم محقق شده است.

این مقام قضایی ضمن قدردانی از همراهی همه بخش ها گفت: بحمدالله در مردادماه سال جاری 3029 فقره پرونده منجر به سازش شده است و این آمار کاملا مجزا از آمار پرونده های منتهی به سازش در شوراهای حل اختلاف است.

وی گفت: در بدو تصدی در دادگستری استان کرمانشاه با ایجاد ستادی به نام ستاد مصلحین و ایجاد این ستاد در همه حوزه های قضائی و نیز در مساجد و عضویت بزررگان در این ستاد، دستور کار ستاد را ایجاد صلح و سازش در پرونده ها و در خارج از دادگستری صادر کردیم و خوشبختانه تاکنون موفقیت های چشمگیری حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری اضافه کرد: با ایجاد ستاد صبر در مرکز توسعه حل اختلاف اکنون با ادغام این دو ستاد برآنیم توسعه ای بیشتر در زمینه صلح و سازش و با حضور نیروهای بیشتری بهره گیری کنیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان