//
کدخبر: ۳۲۰۳۸۳ //
استاندار کرمانشاه:

احیای واحدهای تولیدی راکد مدیران ریسک‌پذیر می‌خواهد

استاندار کرمانشاه با اشاره به هدف‌گذاری برای احیای بیش از ۱۸۰ واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری راکد در کرمانشاه، گفت: احیا واحدهای راکد مدیران ریسک‌پذیر می‌خواهد.

احیای واحدهای تولیدی راکد مدیران ریسک‌پذیر می‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که امروز (۱۹ مرداد) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس سند اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۶ تاکنون همواره احیای واحدهای راکد در برنامه بوده است، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در کرمانشاه فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری که برای امسال صورت گرفته، افزود: امسال هم قرار است ۱۵۰ واحد از ۳۱۵ واحد راکدی که در بخش کشاورزی استان داریم احیا شود.

استاندار کرمانشاه همچنین از برنامه‌ریزی برای فعال کردن 30 واحد راکد صنعتی و معدنی و سه واحد در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی خبر داد.

وی از اهمیت احیا واحدهای راکد یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در این واحدها بدون استفاده مانده و نباید اجازه دهیم هزینه‌هایی که برای ساخت آنها انجام شده از دست برود.

استاندار کرمانشاه احیای هریک از این واحدها را بر اساس مشکلی که دارند نیازمند نسخه‌ای خاص دانست.

بازوند یکی دیگر از ملزومات فعال کردن واحدهای راکد را وجود مدیران ریسک‌پذیر در استان چه در دستگاه‌ها و چه دربانک‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید در این شرایط سخت برای کمک به احیا واحدهای راکد استان حاضر به هزینه کردن باشند.

وی همچنین از محدودیت‌هایی که گاهی ستاد ملی تسهیل برای ستادها و مدیران استانی در زمینه اختیارات اعمال می‌کند انتقاد کرد و گفت: مکاتبات لازم را در زمینه انجام خواهیم داد

منبع:ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان