//
کدخبر: ۳۱۹۶۱۹ //
استاندار کرمانشاه:

دکتر طلوعی شهرداری ریسک پذیر است/طلوعی جان تازه‌ای به شهر نحیف و بی‌جان کرمانشاه بخشید

استاندار کرمانشاه دکتر طلوعی را شهرداری ریسک پذیر دانست‌وگفت:طلوعی جان‌تازه‌ای به شهر نحیف و بی‌جان کرمانشاه بخشید.

دکتر طلوعی شهرداری ریسک پذیر است/طلوعی جان تازه‌ای به شهر نحیف و بی‌جان کرمانشاه بخشید
به گزارش فرتاک نیوز،

طی مراسمی که( امروز ۱۲ مرداد ماه) در محوطه باز شهرداری کرمانشاه برگزار شد سعید طلوعی شهردار کرمانشاه استعفای خود را‌رسمااعلام‌وازهمکاران‌ومردم‌کرمانشاه خداحافظی کرد.

هوشنگ‌بازوند در مراسم خداحافظی شهردار کرمانشاه با اشاره به خدمات انجام شده توسط دکتر طلوعی اظهار کرد: بعد از مدت ۲۵ سال که کلانشهری به کشور افزوده نشده بود تصمیم گرفتیم جایگاه کرمانشاه در غرب کشور را تقویت کنیم و امتیاز کلانشهر شدن را برای کرمانشاه بگیریم.

وی افزود:کرمانشاه تمامی شاخص‌های موجود در بحث کلانشهر شدن را دارا بود ولی بودجه ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کفاف انجام کارهای بزرگ و چشم گیر در استان را نمی‌داد، بی‌شک حضور مدیری ریسک پذیر می‌توانست مشکلات شهری کرمانشاه را برطرف نماید که با آمدن دکتر طلوعی شهر نحیف و بی‌جان کرمانشاه جان تازه‌ای گرفت و بودجه شهرداری نیز از ۸۰۰ میلیارد تومان به ۳هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

photo_2021-08-03_12-31-48

استاندار کرمانشاه گفت: در ادارات دولتی پرداخت حقوق کارکنان بر عهده دولت است و مدیران دغدغه‌ای برای پرداخت ندارند ولی در شهرداری پرداخت حقوق بر عهده شهردار است و در این زمینه پرداخت ماهیانه ۴۵ میلیارد تومان حقوق کارکنان شهرداری کرمانشاه کاری سخت و نفس گیر است که شهردار کرمانشاه با تمام توان برای این امر مایه گذاشت.

بازوند در ادامه با اشاره پروژه‌های عمرانی انجام شده در کرمانشاه نیز گفت:علیرغم شرایط بد اقتصادی حاکم بر جامعه پروژه‌های بزرگی در کرمانشاه انجام شد که جای تقدیر دارد.

وی همچنین ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی‌به بازار سرمایه کرمانشاه را یکی دیگر از اقدامات شهردار کرمانشاه عنوان کرد و افزود: برون‌سپاری بعضی از پروژه‌ها باعث شکوفایی و ایجاد نوآوری در شهر شد.

این مقام مسئول درادامه تصریح کرد: طی مدت ۳۰ ماه که از حضور دکتر طلوعی در کرمانشاه می‌گذرد سرانه فضای سبز افزایش یافته که این امر زمینه ساز ایجاد آرامش و نشاط در سطح جامعه خواهد شد.

بازوند با اشاره به بحران سیل در ۲۵ استان کشور نیزخاطر نشان کرد: علیرغم اینکه سیل مشکلات عدیده ای را برای هموطنانمان ایجاد کرد ولی در کرمانشاه با مدیریت تیم شهرداری و راهکارهای به عمل آمده خسارتی در حوزه شهری مشاهده نشد که نشان دهنده شیوه خوب مدیریتی در بحران ها است.

photo_2021-08-03_12-31-54

استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۵ ساله کرمانشاه‌نیز گفت:این برنامه روش خوبی در جهت رشد و توسعه شهر است که اگر توسط دکتر طلوعی اجرایی شود اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت،هرچند ایشان‌استعفای‌خود‌‌ را اعلام کرده ولی شورای ششم شهر کرمانشاه می‌تواند دوباره او رابرگرداند.

بازوند در پایان از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه تشکر و برای اعضای دوره ششم نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم شورای جدید چشم انداز ۵ ساله را مد نظر قرار دهد تا در جهت توسعه و آبادانی شهر کرمانشاه گام های بلندی برداشته شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات ۳۰ ماهه شهردار کرمانشاه تقدیر شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان