//
کدخبر: ۳۱۶۹۰۴ //
استاندار کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی بیماران سرپایی کرونایی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی بیماران سرپایی کرونایی در کرمانشاه و احتمال افزایش آمار بستری‌ها و مرگ و میرها در هفته‌های آینده خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی بیماران سرپایی کرونایی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: متاسفانه موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و برخی از استان‌های شرقی کشور گرفتار آن هستند و این روند به مرکز کشور هم سرایت کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه نشانه‌های آغاز پیک پنجم در استان کرمانشاه مشاهده می شود؛ در ادامه گفت: تعداد بیماران سرپایی دارای علائم بیماری کرونا در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل‌تر از ۳۰ درصد رشد برخوردار بوده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده آن است که احتمالا در هفته‌های آینده شاهد افزایش آمار بستری‌ها و آمرگ و میرها در کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا باشیم.

وی در ادامه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه را ضعیف توصیف کرد و گفت: روز ۵ شنبه در بازدید میدانی که از سطح شهر داشتم. متاسفانه بسیاری از مردم و مغازه دارها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و تداوم این وضعیت موجب تحمیل محدودیت های جدید و هزینه های سنگین در ابعاد مختلف به استان می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان