//
کدخبر: ۳۲۰۰۹۰ //

آیت‌الله علم‌الهدی: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضدتبلیغ حسینی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجالس عزاداری برای حضرت امام حسین (ع) باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا کسی در این مراسم دچار بیماری نشود و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این مجالس، ضد تبلیغ برای آن حضرت است.

آیت‌الله علم‌الهدی: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضدتبلیغ حسینی است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری آیت‌الله ‌سیداحمد علم الهدی، وی روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم عزاداری محرم در خراسان رضوی با بیان این‌که اثرگذاری واقعه کربلا و عاشورا هم در تثبیت نظام اسلامی و هم در مقابله با استکبار مسئله مهمی است افزود: کرونا بهانه‌ای شده است تا بسیاری از افراد ضد دین علیه محرم و عاشورا تبلیغ کنند.

وی ادامه داد: هیات‌های مذهبی، محور عزاداری سیدالشهدا (ع) هستند لذا باید مراقب عملکرد خود باشند تا در شرایط شیوع کرونا بتوان مراسم مذهبی را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد، این هیات‌ها باید مراقب باشند تا سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: از طرفی باید مراقب جنگ روانی رسانه‌های بیگانه باشیم زیرا مجالس مربوط به حضرت امام حسین (ع) یک رسانه بزرگ است و برخی به غلط در صدد تبلیغ عدم رعایت نکات بهداشتی در این مجالس و مراسم هستند.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی باید به‌ خوبی و به‌ درستی رعایت شوند تا هم سلامت فرد و هم سلامت دیگران حفظ شود.

آیت‌الله ‌علم الهدی ادامه داد: اقامه عزای سیدالشهدا (ع) در این سرزمین و در شهر حضرت امام رضا (ع) بسیار مهم است لذا هیاتهای عزاداری باید مراسم خود را در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند تا هم شعائر محرم حفظ شود و هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت گردد تا آسیبی به عاشقان حضرت امام حسین (ع) وارد نشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان