//
کدخبر: ۳۱۹۸۶۷ //

تعطیلی سراسری در کیش از ۱۷ مرداد/ پروازها کاهش می یابد

سخنگوی شورای سلامت کیش اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و با توجه افزایش شمار بستری شدگان و مرگ و میر ناشی از کرونا، مصوب شد تا از یک شنبه 17 مرداد ضمن کاهش پروازها، تعطیلی مشاغل گروه 2 و 3 و 4 در جزیره کیش اعمال شود.

تعطیلی سراسری در کیش از 17 مرداد/ پروازها کاهش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رضا رضانیا صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا، کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونای جزیره کیش مصوبات ویژه‌ای داشت.

وی افزود: کاهش حداکثری تعداد پروازهای ورودی به جزیره کیش و تعطیلی همه مشاغل گروه 2 و 3 و 4 از جمله این مصوبات است که از یک شنبه 17 مرداد اعمال می‌شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین اضافه کرد: مقرر شد کلیه ادارات و نهادها به استثنای یگان‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان، امدادی، آب و برق، آتش نشانی و اورژانس تعطیل و فقط به صورت شیفت‌های ضروری فعالیت خود را ادامه دهند.

رضانیا با بیان این که تردد کلیه شناورهای مسافربری از مبادی ورودی به جزیره کیش ممنوع شود و فقط ارزاق عمومی و مواد مورد نیاز و ضروری جزیره از طریق شناور بتواند انتقال پیدا کند، گفت: مراکز پذیرایی شامل رستوران ها و کافی شاپ ها فقط به صورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۳ تا ساعت ۴ بامداد خواهد بود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان