//
کدخبر: ۳۱۹۴۹۱ //
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

‍ تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات شهرستان کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از تخریب بناهای احداث شده غیر مجاز در اراضی زراعی و باغات کشاورزی شهرستان کرمانشاه خبرداد.

‍ تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 ابراهیم دارایی گفت: این مدیریت در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و با اخذ دستور قضایی و با استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها  از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به قلع و قمع ساخت  و سازهای غیر مجاز در حوزه شهرستان کرمانشاه شامل دهستان ماهیدشت به مساحت 11500متر مربع، دهستان میاندربند به مساحت 3000 متر مربع و در دهستان الهیار خانی به مساحت 39000 متر مربع نموده است.

 وی در ادامه گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مهم‌ترین دغدغه این مدیریت بوده که در این شهرستان سه اکیپ حفاظت اراضی در مراکز تابعه به صورت تمام وقت اقدام به پایش اراضی و جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیرمجازمی نمایند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از کشاورزان، زارعین، باغداران و مالکین زمین های کشاورزی درخواست نمود تا پیش از هرگونه تغییرکاربری زمین های کشاورزی و باغی خود، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه مراجعه کنند تا از ساخت و ساز غیر قانونی و غیر مجاز و ضرر و زیان به آنها پیشگیری بعمل آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان