//
کدخبر: ۳۱۸۳۷۴ //
در آیین افتتاح چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کرمانشاه مطرح شد؛

عمل به فرامین قرآن و اهل بیت(ع) بن بست ندارد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در آیین افتتاح چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کرمانشاه گفت:عمل به فرامین قرآن و اهل بیت(ع) بن بست ندارد.

عمل به فرامین قرآن و اهل بیت(ع) بن بست ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیین افتتاح چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال، امروز (دوم مرداد ماه ۱۴۰۰) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،حفظ، تفسیر عمومی، اذان، دعاخوانی،همسرایی و همخوانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: بهترین خدمت به غدیر خدمت به قرآن است و جدایی بین قرآن و اهل بیت وجود ندارد.

 وی افزود: در مجموعه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مفتخریم که خادم قرآن،اهل بیت،فرهنگ وقف و امامزادگان هستیم.

مدیر کل اوقاف با اشاره به افتتاح مسابقات قرآنی شهرستان کرمانشاه نیز گفت: بدون شک زیباترین و افتخار آفرین بخش کاری اداره اوقاف خدمت به قرآن است که خستگی‌را ازجسم انسان دور می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمت ما به قرآن  خدمت ظاهریست و محفل آرایی و جمع شدن برای شروع رویداد قرآنی حداقل کاریست که انجام می‌دهیم.

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد:اگر امروز کشور ما در جهان می‌درخشد به برکت تبعیت از قرآن و اهل بیت(ع) است که به واسطه عمل به آن جهان را به چالش کشیده‌ایم.

photo_2021-07-24_13-06-39

  وی در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر کشورمان نیز گفت:هرچند گاهی افراد تاریخ را تحریف می‌کنند ولی در زمان پیامبر(ص) نیز دشمنان، ایشان و اهل بیتش را در شعب ابیطالب تحریم کردند و پیامبر قاطعانه در برابر تحریم ها ایستادگی کرد و کمر دشمنان را شکست، امروز هم  با وجود همه سختی ها کمر دشمنان را خواهیم شکست.

ایشان بیان داشت:عمل به فرامین قرآن و اهل بیت بن بست ندارد و در این راستا برگزاری مسابقات قرآنی باید به فرهنگ سازی و عمل به قرآن منتهی شود.

حجت الاسلام صالحی یادآور شد:اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در دوران کرونا نیز با برگزاری جلسات و کلاسهای قرآنی منظم،و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همواره پیشرو بوده واعتقاد داریم فرزند قرآنی ما نباید از قرآن دور باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمات روضه اهل بیت(ع) و اینکه هر فرد هیاتی و مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد مذهبی نیست گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی نشانه فرهنگ مذهبی‌وانقلابی است و نباید اسباب تعطیلی روضه اباعبدالله(ع) را با این اینگونه حرف و حدیث ها فراهم کنیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان