//
کدخبر: ۳۱۷۳۴۰ //

ابلاغ احکام امنای بلوک های موقوفات کرمانشاه

طی مراسمی که صبح امروز در محل اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار شد، احکام ۲۵ نفر از امنای بلوک های موقوفات کرمانشاه ابلاغ شد.

ابلاغ احکام امنای بلوک های موقوفات کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این جلسه احکام ۲۵ امین موقوفات کوثر اهل بیت(ع)، چقاگلان، حاج آقا برارمعتضدی، حاج عبدالرحیمی و میرانشاهی کرمانشاه به مدت یکسال صادر و به ایشان ابلاغ شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در این جلسه گفت: پتانسیل وقف در استان کرمانشاه بالاست و می توان از این ظرفیت در جهت تولید و اشتغال استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: براساس ماده ۵ قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف، این سازمان می تواند جهت موقوفات و بقاع متبرکه هیئت امناء معین کند که با ورود حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی این قانون در بخش موقوفات احیاء شد و به طور‌ جدی در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته است.

photo_2021-07-14_15-53-29

وی افزود: بلوک بندی ۵ موقوفه شهر کرمانشاه انجام شده و ۲۵ نفر به عنوان امین فعالیت خواهند داشت که هر بلوک نیز یک مسئول دارد که به صورت منسجم و هفتگی با روسای بلوک ها جلسه و بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف استان خاطرنشان کرد: شما عزیزان کوله باری از پختگی، تجربه و اعتماد دارید و از بطن مردم هستید و بی شک با حضور شما بهره وری موقوفات بیشتر خواهد شد.

وی امناء را یاوران وقف خواند و تصریح کرد: وقف امانتی است که امروز به دست شما سپرده می شود و امیدواریم با کمک شما عزیزان شاهد افزایش بهره وری موقوفات فعلی و تحقق وقف های جدید باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان