//
کدخبر: ۳۱۷۱۳۰ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

کشف بیش از ۴۰ تن گندم از یک کارخانه خوراک دام در شهرستان کرمانشاه

بیش از 40 تن گندم در یک کارخانه خوراک دام در شهرستان کرمانشاه ضبط و به انبار جهاد کشاورزی انتقال داده شد.

کشف بیش از 40 تن گندم از یک کارخانه خوراک دام در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: به منظور رصد و پایش نهاده های دامی، اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت بر کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور در قالب گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی نموده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حین بازدید از یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان و با توجه به عدم اجازه مصرف گندم در تولیدات کارخانه، حدود 40 تن گندم کشف و بعد از هماهنگی، با دستور قاضی محترم تعزیرات حکومتی ضبط موقت و حکم انتقال به انبار جهاد کشاورزی تا تعیین و تکلیف نهایی داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از عوامل مهم و اساسی در حفظ سلامت مواد غذایی، رعایت بهداشت در چرخه تولید، نگهداری، فرآوری و توزیع آن است، تصریح کرد: از آنجا که فرآورده‌های خام دامی با توجه به نقش مهمی که در سبد غذایی خانواده‌ها ایفا می‌کنند، اهمیت زیادی در تأمین پروتئین و ویتامین های ضروری بدن انسان‌ها دارند، هرگونه سهل‌انگاری در هر کدام از مراحل چرخه از مزرعه تا سفره باعث انتقال بیماری‌های خطرناک در بدن انسان می‌شود، همچنین دامپزشکی به‌ عنوان متولی امر نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در این‌ میان نقش کاملاً مؤثر و حیاتی را ایفا می‌کند و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی می‌کند.

کرمیان در ادامه اظهار داشت:  ضمن تشکر از ادارات تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی که همکاری صمیمانه ای در اجرای طرح با این اداره داشته اند، این اطمینان را به همشهریان عزیز می دهیم که اداره دامپزشکی با افراد خاطی برابر قانون، جدی خواهد داشت.

در پایان کرمیان از شهروندان تقاضا نمود هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را با سامانه ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی 100010001512 ارتباط مردمی دامپزشکی در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان