//
کدخبر: ۳۱۳۸۲۶ //

مشکلات کشور نتیجه راه‌رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرچند امکانات ما بیشتر است مشکلات ما بیشتر است و این نتیجه راه رفتن در مسیر اشتباه است، دشمن مرتب القا می‌کند که شما نمی‌توانید و ما باید و کارهایمان انفجاری باشد و اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

مشکلات کشور نتیجه راه‌رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج شهرستان سنندج اظهار داشت: پیروزی انقلاب سرآغاز یک تحول بزرگ در جهان اسلام و بلکه در دنیای امروز محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: تاریخ و سرگذشت مسلمانان را می‌توان به قبل و بعد از پیروزی انقلاب تقسیم کرد، بعد از ابلاغ اسلام از سوی خداوند و گسترش اسلام و شکل‌گیری تمدن اسلامی در قرون چهارم و پنجم سرزمین‌های اسلامی تحسین‌ برانگیزترین صحنه‌های زندگی را رقم زدند که زیر پرچم رفیع اسلام انجام شد.

به گفته وی، دنیای آن روز که سنبل تجاوزگری و غارت دنیای غرب به جهان اسلام و نوک و پیکان حمله به سمت قدس شریف بود دنیای اسلام دچار تنازعات و پرداختن به جنگ و در نهایت ورود به مرحله جدیدی شد که سستی و بی‌تفاوتی نسبت به جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: در ۵۰۰ سال گذشته اگر از چنگ‌های صلیبی در نظر بگیریم ما مسلمانان چه گناهی مرتکب شده‌ایم که کشورهای اسلامی صحنه تاخت و تاز و کشت و کشتار بوده است.

سردار سلیمانی اذعان داشت: اسلام در سایه انقلاب و پیشقراولی ملت ایران و مردم کردستان که در چهار دهه انقلاب انجام داده‌اند امروز مسیر ما تغییر کرده و مسیر جهان اسلام متفاوت از گدشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: امام فرمودند مساله اصلی فلسطین است، که این یک نماد است و امام پرچمی را که برای عزت اسلام بلند کرد و همانند قرون پنجم طلایه‌دار اسلام شدند.

به گفته سردار سلیمانی، انتفاضه انقلاب سنگ در سایه راهبرد امام راحل انجام شد، ما آرزو داشتیم یک سنگ به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی و تلاویو بخورد که در اقدامات اخیر صهیونیست‌ها که راه مسلمانان به مسجدالاقصی را مسدود کردند جبهه مقاومت ضرب‌الاجل گذاشتند و چون آنها این ضرب‌الاجل را اجرایی نکردند در ۲۰ دقیقه اول ۱۰۰ موشک به سرزمین‌های صهیونیستی شلیک شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآوری کرد: سخنی که رهبر معظم فرمودند ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، اکنون همه باور دارند که این رژیم ماندنی نیست.

وی گفت: جمهوری اسلامی که برگرفته از مکتب امام راحل بود آمد و مسائل مردم را پیگیری کرد و لذا دشمن تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده که این مسیر را مسدود کند، استکبار جهانی هر روز دست‌بردار نیست هر چند دوران افول آن آغاز شده و همانند اتحاد جماهیر شوروی از هم می‌پاشد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: غرب امروز دچار بحران راهبردی شده و این را اندیشمندان خود بیان می‌کنند و این تحت تاثیر مبارزات ملت ایران بوده است، ملت ایران بیش از ۴۲ سال است در حال نبرد هستند، جنگ ۸ ساله به عنوان بزرگترین تجاوز از حیث زمانی برابر دو جنگ اول و دوم جهانی است و بعد نبردهای فرهنگی و امنیتی و تحریم‌های اقتصادی با هدف متوقف‌کردن ملت را آغاز و اجرایی کردند.

وی افزود: در این بین، اقشار مرفه که در سایه سیاست‌های اقتصادی لیبرالی فربه و تنومند شده‌اند فایده هم برده‌اند و این جهت‌گیری برای از حرکت باز نگه‌داشتن ملت ایران است چرا که ملت در حال تبدیل‌شدن به یک الگوی جهانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۲۳ بهمن ۹۷ توسط رهبری ابلاغ شد، برای به منصه ظهور تمام جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی است و بسیج که پیشقراول میادین نقش‌آفرین است در محلات اسلامی رسالتشان همین است که مردم را پای کار بیاورند.

سردار سلیمانی یادآوری کرد: در دوره‌های گذشته عده‌ای آمدند رای مردم را گرفتند و بانکداری غربی را جاری و ساری کردند طوریکه ۸۰ درصد تسهیلات بانکی در تهران پرداخت شده و ۱۱ نفر ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند و پس نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: با ۱۶ کشور مرز مشترک آبی و خاکی داریم، از ۱۳ نقطه استراتژیک دنیا، دو نقطه در اختیار جمهوری اسلامی است و با تاثیر بر این دو نقطه می‌توان بر دنیا تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما فرصتی نداریم باید در یک بازه ۱۰ ساله تمامی جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی را پیاده کنیم و راهبرد ۱۰ ساله بسیج ناظر به همین موضوع با پیاده‌کردن بیانیه گام دوم است.

وی همچنین افزود: هرچند امکانات ما بیشتر است مشکلات ما بیشتر است و این نتیجه راه رفتن در مسیر اشتباه است، دشمن مرتب القا می‌کند که شما نمی‌توانید و ما باید و کارهایمان انفجاری باشد و اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: اعتبارات و بودجه باید به سمتی بیاید که مردم تعیین می‌کنند و نمایندگان مجلس نیز باید در این مسیر قرار بگیرند و این زمینه‌ساز تحقق مردم‌سالاری اسلامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان