//
کدخبر: ۳۱۲۳۶۰ //
در راستای گره گشایی از مشکلات حقوقی ساکنین مناطق حاشیه نشین استان انجام گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه

تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه منعقد شد.


انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست همکاری و امضای تفاهم نامه مشترک مسئولان امور اجتماعی استانداری و سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و مسئولان دفاتر تسهیلگری برگزارشد.

photo_2021-05-31_18-26-19

در این نشست "رسول بهرامی پور" مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به رسالت های بسیج حقوقدانان در عرصه های جهاد حقوقی،عدالت گستری و مبارزه با فساد اظهار کرد: سازمان بسیج حقوق دانان در عرصه های تخصصی حقوقی و قضایی اقدامات موثری را در سطح استان انجام داده است که با فعالیت دفاتر تسهیلگری در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه ،ظرفیت حقوقدانان بسیجی در جهت امورات تخصصی حقوقی و قضایی مردم در اختیار قرار خواهد گرفت و از آنجایی که گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم برای ما اهمیت دارد در این حوزه نقش آفرینی موثری خواهیم داشت.

وی بااشاه به فرمایش مقام معظم رهبری که بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است افزود:اغلب مردم دارای فقر سواد حقوقی هستند، لذا در امورات مشاوره حقوقی،وکالت رایگان و سایر معاضدت های حقوقی با دفاتر تسهیلگری و اداره کل امور اجتماعی استانداری در جهت خدمت به مردم عزیزمان همکاری خواهیم نمود.

 در ادامه این نشست "فریبرز نجفی مهر" مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب  سازمان بسیج حقوقدانان اظهار کرد : در سراسر کشورحدود ۱۱ میلیون نفر در مناطق حاشیه نشین ساکنند که بستری برای ایجاد آسیب های اجتماعی است.

photo_2021-05-31_18-26-25

 وی افزود: نیاز است که ما از ظرفیت بسیج حقوق دانان استفاده کنیم تا  بتوانیم مشکلات مناطق حاشیه نشین در حوزه حقوقی را با کمک بسیج حقوق دانان مرتفع کنیم.

نجفی مهر خاطر نشان کرد: بسیار مهم است که ما سواد حقوقی مردم را بالا ببریم و از سواد و تحصیلات دوستان حقوق دان بسیجی استفاده کنیم  و از مدیران دفاتر می خواهیم که این ارتباط را قوی تر کرده و ما نیز با کمک مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان و مسولان این سازمان،جلسات را استمرار خواهیم داد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری به امضای مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه رسید که به موجب آن از ظرفیت حقوق دانان بسیجی در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی ساکنین مناطق حاشیه نشین شهرهای استان استفاده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان