//
کدخبر: ۳۰۵۰۸۰ //

رسیدگی به مشکلات بیش از ۵ هزار نفر در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دیدار ۸۶۳۷۴ نفر از شهروندان کرمانشاهی با مقامات قضایی دادگستری این استان خبر داد.

رسیدگی به مشکلات بیش از ۵ هزار نفر در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در گفتگو با میزان با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است از دیدار با ۵۳۶۵ نفر از مراجعه کنندگان کرمانشاهی در یازده ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد افزود:خدمت به مردم درنظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می‌شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در ادامه از دیدار ۸۶۳۷۴ نفر از شهروندان کرمانشاهی با مقامات قضایی دادگستری این استان در بازه زمانی یازده ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد و  ادامه داد: به همه مسئولین قضایی در تمامی مجتمع‌ها و حوزه‌های قضائی تابعه تاکید شده است که موضوع ملاقات با مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهند و علاوه بر تمامی روز‌های هفته یک روز خاص را به این موضوع اختصاص دهند و با رعایت شأن و کرامت مراجعین به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان