//
کدخبر: ۲۹۹۷۶۵ //

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۸۰ نفر از مردم در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ را به موضوع ملاقات های مردمی اختصاص داد و شخصا به مشکلات قضائی بیش از ۱۸۰ نفر از مراجعین رسیدگی و دستور پیگیری صادر کرد.

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۸۰ نفر از مردم در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت های کاری باشد خاطرنشان ساخت خدمت به مردم درنظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس کل دادگستری افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه های اجتماعی را افزایش می دهد و می تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

ایشان تاکید کرد: به همه مسئولین قضایی در تمامی مجتمع ها و حوزه های قضائی تابعه تاکید شده است که موضوع ملاقات با مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و علاوه بر تمامی روزهای هفته یک روز خاص را به این موضوع اختصاص دهند و با رعایت شأن و کرامت مراجعین به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

در برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان در یوم جاری که بالغ بر ۱۸۰ نفر از مراجعین و متقاضیان ملاقات چهره به چهره حضور پیدا کردند، دکتر توسلی زاده  پس از استماع اظهارات و دریافت عرایض، دستور متناسب و مقتضی را معمول داشت و به پیگیری جدی خواسته های مردم تأکید کرد.

ایشان تأکید خاصی بر اجرای این ملاقاتها در فضایی صمیمی و بدون استرس دارد و با سعه صدر و گشاده رویی ضمن تکریم ملاقات شوندگان مستمع اظهارات ایشان می شود به نحوی که رضایت مراجعین را در پی دارد.

در این دیدار به درخواست های مراجعین از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، بازبینی و بررسی مجدد برخی پرونده ها و تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

لازم به ذکر است متناظر با مرکز استان در سایر حوزه های قضائی و نیز دیگر مجتمع های قضائی بنا به دستور رئیس کل دادگستری استان این ملاقات ها برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان