//
کدخبر: ۲۳۱۹۲۵ //

دیدار رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با مردم شهرستان روانسر

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و هیأت همراه با حضور در شهرستان روانسر مشکلات قضائی مردم این شهرستان را شخصا پیگیری و دستورات مقتضی را صادر کردند.

دیدار رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با مردم شهرستان روانسر
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در این دیدار که در مسجد جامع شهرستان روانسر برگزار شد ۱۳۷ نفر از مردم این سامان مشکلات قضائی خود را مطرح کردند و خواستار رفع آنها شدند.

دکتر توسلی‌زاده در جمع قضات و کارکنان دادگستری تاکید کرد: اداره دستگاه قضایی به فکر همه شما همکاران نیاز دارد تا این افکار به مرتفع شدن مشکلات مردم بیانجامد.

ایشان یادآور شد: معتقدیم همه همکاران به نوبه خود با ایده های خود می توانند در پیشبرد امور موثر واقع شوند و ما نیز تا جایی که ممکن باشد سعی داریم نیازهای و درخواست های همکاران را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

دکترتوسلی زاده رویکرد جدید دادگستری را همکاری، دوستی، برادری و همدلی دانست و تصریح کرد: با این رویکرد خیرخواه و دوستدار هم باشیم و در جهت رضای خدا و مردم تلاش کنیم.

ایشان به قضات تاکید کرد و گفت: تا جایی که ممکن است دعاوی را به سازش بکشانند و تلاش کنند مردم کمترین سروکار را با دادگستری داشته باشند. اما در عین حال در جرایم مهمه سختگیر بوده و قاطع برخورد کنند.

دکتر توسلی زاده بر کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد و بیان داشت : حداکثر استفاده قانونی از ظرفیت های موجود برای کاهش جمعیت کیفری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری با حضور در مسجد جامع شهرستان روانسر مشکلات قضائی بیش از ۱۳۰ نفر از مردم را پیگیری و دستورات مقتضی را صادر کرد.

دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور فرماندار و دیگر مسئولین ارشد شهرستان در مسجد از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان به شهرستان روانسر بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان