//
کدخبر: ۳۱۳۳۸۸ //

ثبت رکورد حفاری تونل انتقال در پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیابا اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تجارب موجود به منظور اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه، از ثبت رکورد حفاری تونل انتقال آب در ایران در پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه خبر داد.

ثبت رکورد حفاری تونل انتقال در پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه، هوش‌السادات در شصت و ششمین جلسه کمیته هماهنگی ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تجارب موجود به منظور اتمام هرچه سریع‌تر  پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه، از «ثبت رکورد حفاری تونل انتقال آب در ایران در پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه» خبر داد.

وی با بیان اینکه اتمام هر چه سریع‌تر پروژه انتقال آب جزو اولویت‌های این قرارگاه است، گفت: این امر در یکی از پیچیده‌ترین شرایط حفاری که تاکنون در کشور با آن روبرو بوده‌ایم انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به اهمیت عبور ایمن از محدوده باقی‌مانده حفاری در کنار سرعت اجرا، از رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامت پرسنل در شرایط کرونا خبر داد.

عیسی کلانتری، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه نیز در این جلسه از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان جهت خاتمه بخش‌های باقیمانده این پروژه در سال جاری پیرو دستور رییس جمهور خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان