//
کدخبر: ۳۱۲۲۳۱ //

بسته‌شدن ۲ روزه ‌باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه باند ۲۹ چپ مهرآباد برای بسته شدن آزمایشی دو روزه برنامه‌ریزی شد‌، گفت: ارزیابی نتایج این دو روز برای اجرای بهسازی باند استفاده می‌شود.

بسته‌شدن ۲ روزه ‌باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سیاوش امیرمکری،‌ با اشاره به طرح بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بیان کرد: باند ۲۹ چپ از هشتم خرداد به مدت دو روز با صدور یک نوتام (اطلاعیه هوانوردی) بسته اعلام و عملیات پروازی در فرودگاه مهرآباد روی باند۲۹ راست انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، امیرمکری ادامه داد: با ارزیابی نتایج این دو روز برای ادامه پروژه برنامه‌ریزی و بهسازی باند ۲۹ چپ آغاز می‌شود.

وی سپس به نصب سامانه کمک ناوبری ILS برای باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: سامانه ILS این باند در حال نصب است که طبق برنامه زمان بندی حداکثر ظرف یک ماه آینده این سامانه نصب می شود و  مورد وارسی هواپیمای فلایت چک قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران  ادامه داد: عمده ILS های فرودگاهی کشورمان که در سال‌های اخیر خریداری شده، دارای قابلیت بهره‌برداری در سطح CAT II هستند، البته باید سایر تجهیزات مورد نیاز را بر روی باند ایجادتا از این امکان بهره‌برداری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان