//
کدخبر: ۳۱۲۳۲۴ //

‍ هر رای مردم شلیک موشکی به قلب دشمنان انقلاب است/ آمادگی خانواده بزرگ ناجا برای حماسه آفرینی در روز انتخابات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات روز 28 خرداد، گفت: بدون تردید انداختن هر رای به صندوق مانند شلیک موشکی به قلب دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

‍ هر رای مردم شلیک موشکی به قلب دشمنان انقلاب است/ آمادگی خانواده بزرگ ناجا برای حماسه آفرینی در روز انتخابات
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه به تشریح اهمیت حضور در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان متوسل به هر نیرنگ و دسیسه ای شدند که باعث تضعیف انقلاب و دلسردی مردم از مشارکت در صحنه های مختلف شوند.

وی افزود: با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز دشمنان بازهم موضوع تحریم انتخابات و تشکیل کمپین هایی در مخالفت با جمهوری اسلامی را کلید زده و مکررا در حال القای یاس و نامیدی میان مردم هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: دشمنان با رسانه ها و شبکه هایی که در اختیار دارند مدام این موضوع را به مردم کشورمان یادآوری می کنند که مشارکت آنها در انتخابات و رای دادن هیچ تاثیری در آینده و سرنوشت آنها ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با بیان اینکه در انتخابات گذشته نیز دشمنان همین سیاست را در پیش گرفته اند اما حضور پرشور مردم توطئه و دسیسه آنها را خنثی کرده است، افزود: ملت بزرگ و انقلابی ایران هر زمان که به حضور آنها نیاز بوده و خودشان دخالت بیگانگان را احساس کرده اند حضوری پرشور، متحدانه و دشمن شکن در میدان داشته اند.

وی تصریح کرد: این بار هم به فضل الهی و با وجود همه برنامه ریزی های صورت گرفته ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی حضور مقتدرانه و دشمن شکن داشته و با مشارکت گسترده خود در انتخابات بازهم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد: بدون شک هر رای مردم می تواند به مثابه شلیک موشک به قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشد و یقینا زمینه های افزایش اقتدار سیاسی و مشروعیت بیشتر نظام را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در عین حال از آمادگی خانواده بزرگ ناجا برای حماسه آفرینی در روز انتخابات 28 خرداد خبر داد و گفت: ما نه تنها در این رویداد بسیار مهم شرکت خواهیم کرد بلکه دیگران را هم با خود پای صندوق ها خواهیم آورد تا سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام زده باشیم.

وی تصریح کرد: تامین مطلوب و کامل امنیت انتخابات و مشارکت گسترده در این رویداد مهم 2 راهبرد اساسی پلیس در روز 28 خرداد خواهد بود تا بازهم شاهد نقش آفرینی نیروی انتظامی در یکی دیگر از صحنه های حساس انقلاب باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی امروز آبرومند است و بیشترین وجاهت و رضایتمندی را در میان اقشار مختلف مردم کسب کرده و مورد اعتماد و وثوق همه اهل جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی امروز هدفی جز رضایتمندی مردم و افزایش امنیت مطلوب و پایدار در جامعه ندارند، آنها ایثارگرانه تلاش می کنند تا مردم در امنیت و آسایش باشند و همین تلاش های مجاهدانه آنها باعث شده ملت بزرگ ایران هم به آنها اعتماد کامل داشته باشند.

وی کرمانشاه را مهد دلیران و قهرمانان معرفی کرد و گفت: این دیار سرافراز و مردمان غیرتمندش در همه صحنه های انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس حضوری جانانه داشتند که بانو "فرنگیس حیدرپور" یکی از آن شیرزنانی است که امروز به نماد تعصب و شجاعت این دیار و اسطوره زنان ایرانی تبدیل شده است.

آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت انتخابات

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در سخنانی از آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات 28 خرداد خبر داد و گفت: برای این مهم از همه توان و ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.

وی با مهم ارزیابی کردن مسئله انتخابات، گفت: مشارکت گسترده در این رویداد یک موضوع است و انتخابی اصلح و آگانه موضوع مهم دیگر که اگر هردو محقق شود می تواند آینده روشن تری پیش روی کشور قرار دهد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان و خانواده های آنان مطمئنا حضور پرشوری در صحنه انتخابات خواهند داشت تا ضمن عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در این عرصه، دشمنان را از دست یابی به اهداف و برنامه هایشان مایوس کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان