//
کدخبر: ۳۰۸۸۵۲ //

‍ راز گردش مالی ۳۲۰ میلیارد ریالی در حساب کودک ۴ ساله کرمانشاهی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی در کرمانشاه" خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک 4 ساله خود اقدام به 320 میلیارد ریال پولشویی کرده بود.

‍ راز گردش مالی 320 میلیارد ریالی در حساب کودک ۴ ساله کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرائم اقتصادی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری بانک های استان نسبت به کنترل حساب یکسال اخیر افراد زیر 15 سال اقدام کردند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بازرسی های انجام شده، به حساب کودک 4 ساله ای برخورد کردند که گردش مالی حساب یکسال اخیر وی حدود 320 میلیارد ریال بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: این شخص پس از لو رفتن پولشویی 320 میلیارد ریالی خود و با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.

وی در پایان مبارزه با جرائم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام و بر مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی تاکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان