//
کدخبر: ۳۱۲۱۰۰ //

‍ سارقان۴۴ فقره خودرو در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار در شهر "کرمانشاه" خبر داد که مرتکب 44 فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن شده بودند.

‍ سارقان44 فقره خودرو در دام پلیس آگاهی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و موفق به شناسایی مخفیگاه 2 سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب 44 فقره سرقت شامل 42 مورد قطعات و محتویات خودرو و 2 دستگاه خودرو سواری اعتراف کردند.

وی همچنین با اشاره به اعتراف سارقان مبنی بر اینکه اموال مسروقه را به 3 مالخر داده اند، گفت: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ این افراد رفته و آنها را نیز دستگیر کردند.

سردار جاویدان در پایان از کشف تعداد زیادی قطعات خودرو سرقتی در مخفیگاه سارقان و همچنین توقیف یک دستگاه پراید که سرقت ها با آن انجام می شد، خبر داد و گفت: سارقان و افراد مالخر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان