//
کدخبر: ۳۰۹۸۴۰ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با شرایط ویژه و محدود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اعمال محدودیت های کرونایی باعث کاهش یافتن تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان شده است و تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان بدون برگه تست کرونا امکان پذیر نیست.

 تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با شرایط ویژه و محدود
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبرز کرمی، درباره تردد مسافران از ابتدای سال جاری تاکنون در پایانه مرزی پرویزخان گفت: یک هزار و ۶۹۵ نفر مسافر از این پایانه مرزی تردد داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از مجموع تردد هزار و ۶۹۵ نفر

 ۷۷۰ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان  به کشور ایران وارد شده و ۹۲۵ نفر از آن خارج شده اند.

وی افزود: شمار مسافران ایرانی که به پایانه مرزی پرویزخان وارد شدند ۵۶۷ نفر و ۶۳۲ نفر مسافر ایرانی نیز از کشور خارج شده اند.

کرمی گفت: از ابتدای فروردین ماه ۲۰۳ نفر از اتباع عراقی به کشور وارد شده اند و ۲۹۳ نفر از کشور خارج شده اند.

وی اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه های مرزی استان کرمانشاه بعد از شیوع ویروس کرونا و بدلیل محدودیت های موجود کاهش بسیار قابل ملاحظه ای داشته است، هم اکنون برای تردد بدون مشکل مسافران، دستورالعمل های بهداشتی  اجرا می‌شود.

کرمی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه و ضد عفونی  گیت های ورودی و خروجی پیگیری و استقرار اداره بهداشت و درمان استان جهت کنترل موارد بهداشتی در پایانه‌های مرزی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه شرایط معاینه و تست سلامت بهداشتی رانندگان و اجرای مقررات و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را فراهم نموده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان