//
کدخبر: ۳۰۵۰۲۴ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه طی نوروز امسال/ثبت بیش از ۳۱۷ هزار تخلف سرعت غیر مجاز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال ۶ میلیون و ۱۶۷هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید در حالی که این آمار در نوروز سال گذشته ۳ میلیون و ۳۰۲ هزار تردد بوده است.

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه طی نوروز امسال/ثبت بیش از ۳۱۷ هزار تخلف سرعت غیر مجاز

مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: در نوروز امسال ۶ میلیون و ۱۶۷ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید در حالی که این آمار در نوروز سال گذشته ۳ میلیون و ۳۰۲ هزار تردد بوده است.

وی عنوان کرد: طی امسال بیشترین تخلف ثبت شده در سطح محورهای مواصلاتی استان مربوط به سرعت غیرمجاز با ۳۱۷ هزار و ۸۸۹ مورد تخلف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳۳ هزار و ۵۸۲ تخلف با رشدی ۴۲ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: از مجموع تردد ها ۵ میلیون و ۵۱۵ هزار تردد به وسیله خودروهای سواری و ۶۵۲ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شد.

کرمی تصریح کرد: بیشترین تردد در محور بیستون - کرمانشاه با ۳۶۶ هزار تردد و کمترین تردد مربوط به محور گیلانغرب - سومار با ۴ هزار مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از هشت هزار کیلومتر راه در استان کرمانشاه که ۸۹۰ کیومتر آن راه شریانی و ۴۱۷ کیومتر آن بزرگراه است، تاکید کرد: تمام محورها از طریق ۳۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف ثابت، ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۷۴ دستگاه ترددشمار پایش می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان