//
کدخبر: ۳۰۹۵۹۰ //

برخورداری ۷ هزار و ۵۰۰ روستایی از آب شرب سالم و پایدار

با تجهیز و راه اندازی چاه مجتمع چنگر و هوکانی ۷ هزار و ۵۰۰ روستایی از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

برخورداری ۷ هزار و ۵۰۰ روستایی از آب شرب سالم و پایدار
به گزارش فرتاک نیوز،

صفوی مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب ضمن بیان این خبر تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیر عامل محترم شرکت بر حائز اهمیت بودن توزیع عادلانه آب آشامیدنی، و لزوم حل به موقع مشکلات روستایی، همواره خدمت به این قشر و حل مشکلات آنها در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی پایدار به مشترکین محترم، همکاران ما در امور آبفا شهرستان با تجهیز و راه اندازی مجدد چاه مجتمع چنگر و هوکانی طی یک روز کاری توانستند ۷ هزار و ۵۰۰ روستایی را از آب سالم و پایدار برخوردار نمایند.

سید اصغر صفوی خاطر نشان ساخت: به علت سوختگی الکترو موتور چاه مجتمع چنگر آبرسانی به روستاهای تحت پوشش آن با مشکل مواجه شده بود، که با تعویض به موقع الکترو موتور ۷۳/۵ کیلو وات و پمپ شناور ۳۴۵ کیلو وات ۱۰ طبقه مشکل مرتفع و چاه مجدداً وارد مدار بهره برداری گردید.

وی افزود: با راه اندازی مجدد این چاه با عمق ۱۲۵ متر  امکان تامین آب به میزان ۱۷ لیتر بر ثانیه، برای ۱۳ روستا با ۹۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر برقرار گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب اسلام آباد غرب اظهار داشت: همچنین چاه مجتمع هوکانی با عمق ۱۸۵ متر و دبی ۱۹ لیتر بر ثانیه که ۶ روستای شهرستان دالاهو و یک روستای اسلام آباد غرب را تحت پوشش دارد، نیز به همت همکاران آبفا شهرستان پس از تعویض الکترو موتور ۵۵ کیلو واتی و پمپ شناور ۳۴۵ کیلو وات هفت طبقه در مدار قرار گرفت.

صفوی در پایان بیان نمود: رفع موانع و مشکلات موجود و برخورداری تمامی اقشار جامع از نعمت آب سالم و پایدار علاوه بر همت همکاران آبفا نیازمند همراهی مردم فهیم شهرستان با همکاران ما در این امور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان