//
کدخبر: ۳۰۹۱۱۲ //
معاون استاندار در جلسه ستاد کرونا:

کرمانشاه در عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود/ وضعیت کرونا در استان شکننده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با شکننده خواندن وضعیت بیماری کرونا در استان تاکید کرد: کرمانشاه در ایام تعطیلات عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود و حساسیت ها نسبت به پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه خواهد داشت.

کرمانشاه در عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود/ وضعیت کرونا در استان شکننده است
به گزارش فرتاک نیوز،

" حسین خوش اقبال" در جلسه ستاد کرونای استان با تقدیر از تلاشهای فرمانداران و دستگاههای عضو ستاد کرونا گفت: اگرچه شاهد تغییر وضعیت رنگی در برخی شهرستانها هستیم اما این شرایط شکننده است و می طلبد که حساسیت ها نسبت به رعایت پروتکل ها تداوم یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر نیز تاکید کرد: لازم است همه دستگاهها، ائمه جماعات و رسانه ها در آگاه سازی و اقناع جامعه تلاش کنند و یادآوری کنند که استان کرمانشاه در عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.

خوش اقبال با بیان اینکه مسافران، سفر به استان کرمانشاه را از برنامه خود حذف کنند افزود: از کرمانشاهی های مقیم در استان های دیگر نیز می خواهیم که بخاطر سلامت پدران و مادران خود به استان سفرنکنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: از شهرداران توقع میرود که در تعطیلات عید فطر بیشتر پای کار بوده تا درآرامستانها کمترین تجمع را داشته باشیم.

خوش اقبال همچنین با تقدیر از اقدام به اطلاع رسانی همراه با آژیر آتش نشانی نسبت به خطر بیماری کرونا گفت: از هلال اهمر می خواهیم که با آتش نشانی و دانشگاه علوم پزشکی در این حرکت نمادین برای هشدار به شهروندان همراهی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به آئین ها و دید وبازدیدهای مرسوم مناطق اورامانات در عید سعید فطر گفت: می طلبدکه ائمه جماعات و رسانه ها در این مناطق، حساسیت وضعیت فعلی را به جامعه گوشزد کرده و مانع از تشدید وضعیت در استان شوند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان