//
کدخبر: ۲۹۱۹۳۳ //
معاون استاندار کرمانشاه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد

بزرگترین معروف امروز، حفظ وحدت و همدلی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی باید مراقب توطئه دشمن باشیم تاکید کرد: در شرایط فعلی بزرگترین امر به معروف تقویت وحدت و انسجام و بزرگترین نهی از منکر، پرهیز از انشقاق، نقار و اختلاف در سطوح جامعه است.

بزرگترین معروف امروز، حفظ وحدت و همدلی است

"حسین خوش اقبال" درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: مجموعه مسئولان و مدیران استان نیز همانند اقشار مردم و دغدغه مندان دینی، غیرتمند و ارادتمند مکتب سالار شهیدان هستند و کرمانشاه از دیرباز مهد ولایت مداری بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به پخش برخی کلیپ ها از تکایا و اماکن مذهبی استان گفت: در همان لحظات ابتدایی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه و مسئولان استان موضع گیری کردند و شخص استاندار به پیگیری و برخورد با عاملان و آمران ماجرای مانکن های زنده و اتفاقات روی داده در تکایا دستور دادند و کوتاهی در این قضیه دیده نشده است.

خوش اقبال تاکید کرد: اکنون که عاملین این کلیپ ها دستگیر شده اند توقع از دادستانی وجود دارد که در حداقل زمان نتیجه این پرونده نیز روشن شود چرا که زمان بر بودن برخی احکام گاهی قاطعیت برخوردها را تحت شعاع قرار میدهد.  

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: باید به روند قانونی و مدیریت مسئولین در حصول نتیجه اعتماد کرد و اجازه داد که روال قانونی مسائل طی شود.

خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمن باشیم افزود: انتظار داریم که در این موقعیت شرایط جامعه بیشتر درک شود و مبادا از حربه دشمن غافل باشیم.

وی در ادامه بر مراقبت بیشتر نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی از دین جوانان تاکید کرد و گفت: رویدادهای اخیر هشداری برای مراکز فرهنگی و نهادهای تبلیغی و دینی بود که بیشتر در پرورش دینی نوجوانان و جوانان اهتمام داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان