//
کدخبر: ۲۹۰۰۹۷ //
معاون استاندار کرمانشاه در نشست با فرامانداران شهرستان های غرب استان:

شرایط استان در کنترل کرونا مثبت شده است/ هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ادامه جدیت در رعایت ممنوعیت و پروتکل های بهداشتی اعلام کرد که شرایط استان در کنترل مثبت شده و شهرستانها تغییر وضعیت داده اند.

شرایط استان در کنترل کرونا مثبت شده است/ هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم

 "حسین خوش اقبال" درنشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان های غرب استان اظهار داشت:گزارشاتی که فرمانداران در غرب استان ارائه کرده اند نسبت به سایر شهرستانها مثبت بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونا در استان با بیان اینکه کرونا هنوز وجود دارد و پیگیری ها همچنان باید ادامه داشته باشد افزود: باید مراقب موج جدید کرونا بود وضعیت استان در بیماری کرونا اگرچه بهتر شده اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی تصریح کرد:آخرین وضعیت تغییر رنگ در شهرستانها بزودی اعلام خواهد شد و شرایط کاری ادارات و بازاریان بر اساس آن تعیین خواهد شد بر همین اساس احتمالا در حوزه فرمانداری های غرب استان فعالیت ها با توجه به تغییر رنگ های صورت گرفته از سر گرفته شود.

خوش اقبال در ادامه ضمن تاکید بر استمرار اقناع سازی و اطلاع رسانی در بحث پیشگیری و رعایت پروتکل ها اظهار داشت:اگرچه اخبار و اطلاعات در کل کشور روند مثبت را نشان میدهد اما همچنان توقع میرود که جدیت ها ادامه پیدا کند هر چند که به مشکلات فرمانداران واقف هستیم و شرایط را درک می کنیم.

پیش از سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه فرمانداران شهرستانهای اسلام آباد غرب،دالاهو، گیلانغرب،سرپل ذهاب و قصرشیرین ضمن گزارشی از روند اجرای طرح ممنوعیت های دو هفته ای در شهرستانها ارائه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان