//
کدخبر: ۲۷۸۰۱۷ //
‍ معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه عنوان کرد:

موفقیت نیروی انتظامی در اجرای سخت ترین ماموریت ها/پلیس هراسی راهبرد تازه دشمنان انقلاب

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی مقتدر انتظامی و ماموران جان برکف پلیس در سخت ترین و حساس ترین ماموریت ها طی سال های اخیر موفق عمل کرده اند تا امروز شاهد شکست کامل دشمنان در بعد ایجاد نامنی در کشور باشیم.

موفقیت نیروی انتظامی در اجرای سخت ترین ماموریت ها/پلیس هراسی راهبرد تازه دشمنان انقلاب

"حسین خوش اقبال" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد ناامنی و دامن زدن به برخی مسائل به یکی از برنامه های دشمنان انقلاب تبدیل شده است و در این راستا از هیچ تلاشی هم دریغ نمی کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: ماموریت بسیاری از سرسپرده های داخلی دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم و انجام برخی حرکات مذبوحانه از جمله ایجاد درگیری و تیراندازی به سمت نیروهای مسلح و مردم بی گناه است تا جامعه ما را ناامن جلوه دهند.

خوش اقبال تصریح کرد: با این حال به برکت وجود یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان در ایران که نیروی عزتمند انتظامی نیز در میان آنها قرار دارد بخش قابل توجهی از اقدامات دشمنان خنثی و نقشه هایشان نقش برآب شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه یادآور شد: پس از شکست های پیاپی دشمنان در اجرای نقشه هایشان، آنها در تازه ترین راهبرد خود پلیس هراسی در کشور را آغاز کرده اند و حتی دست به تحریم این نیروی خدمت گذار و بی ادعا زدند تا به خیال خام خود بتوانند از اعتبار پلیس نزد مردم بگاهند اما در این نقشه نیز ناکام ماندند.

وی گفت: امروز پلیس مقتدر جمهوری اسلامی همراه تر از همیشه با مردم در کنار انها قرار دارد و عموم شهروندان نیز قدردان زحمات بی وقفه و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی هستند.

خوش اقبال در پایان با تقدیر از تلاش ها و زحمات پلیس کرمانشاه، گفت: وجود فرمانده ای لایق مانند سردار جاویدان در راس حرم انتظامی استان باعث ایجاد امنیتی پایدار شده و امروز با تلاش های مخلصانه ماموران شاهد وجود امنیتی مطلوب در این دیار هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان