//
کدخبر: ۲۸۶۶۹۸ //
رئیس شورای اطلاع رسانی استان هشدار داد

با مدیران غیرپاسخگو برخورد میشود / میزان ارتباط مدیران با رسانه ها در ارزیابی ها لحاظ خواهد شد

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با انتقاد از بی تفاوتی برخی دستگاهها نسبت به اتفاقات و رویدادها تاکید کرد: حتما با مدیرانی که نسبت به مسائل حوزه های خود پاسخگویی به افکار عمومی ندارند برخورد خواهد شد.

با مدیران غیرپاسخگو برخورد میشود / میزان ارتباط مدیران با رسانه ها در ارزیابی ها لحاظ خواهد شد

 "حسین خوش اقبال" در شورای اطلاع رسانی استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد اظهار داشت: میزان ارتباط و تعامل مدیران دستگاهها با رسانه ها در شاخص های ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی ها در تشکیلات ادارات مهم باید دیده شود تصریح کرد: تا جایگاه و نقش روابط عمومی ها در حد و اندازه شایسته اش دیده نشود  یقینا سایر رسانه ها نیز واقف به این اهمیت نخواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بکارگیری نیروهای خلاق و دارای اندیشه در بدنه روابط عمومی ها افزود: قصور و کوتاهی مدیران در پاسخگویی در کم رنگ شدن نقش روابط عمومی ها موثر بوده است.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به شرایط روز جامعه اظهار داشت: متاسفانه قصورهایی از سوی برخی مدیران در ایفای وظایف خود دیده میشود انتظار می رود که تلاش ها در سال پایانی دولت به مانند روزهای ابتدای دولت باشد و باید رسانه ها مطالبه گر این خواسته مردم از مدیران شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه اگر شرایط درک نشود مطمئن باشید که وضعیت سخت تر خواهد شد تصریح کرد: پاسخگویی وظیفه مدیران است و حق پرسش هم به رسانه ها باز می گردد؛باید به مردم ثابت کنیم که مثل روز اول تلاش می کنیم.

بی تفاوتی مدیران در پاسخگویی موجب موج سواری معاندان می شود

 

خوش اقبال دستگاهها با انتقاد از  کوتاهی برخی دستگاهها و مدیران در پاسخگویی به حوادث و رخدادها تاکید کرد:لازم است که مدیران به نحو مناسب و به موقع پاسخگوی انتقادات باشند چرا پاسخگویی دیرهنگام و بی تفاوتی موجب موج سواری شبکه های معاند می شود.از راههای مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای هماهنگی دستگاهها و اطلاع رسانی به موقع برای پاسخگویی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط نیازمند ورود موثر رسانه ها هستیم و اگر می خواهیم مردم با امید باشند نیاز به پای کار آمدن بزرگان و رسانه ها برای ایجاد امید و اعتماد داریم.

با بیان خدمات نظام در استان مردم را امیدوار می کنیم

رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان با اشاره به وضعیت بحرانی کرمانشاه در بیماری کرونا گفت: رسانه ها در بحث پروتکل بهداشتی بیشتر ورود داشته باشند و چهره های ذی نفوذ و مرجع اجتماعی نیز در دعوت مردم به رعایت پروتکل ها با اهتمام بیشتری ورود کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسانه ها محرکی برای رسیدن مردم به موج امیدواری باشندافزود: علیرغم مشکلات اقتصادی، اتفاقات خوبی در استان شکل گرفته به ویژه در موضوع بازسازی و رونق مناطق زلزله زده که لازم است اطلاع رسانی مناسب و شایسته ای از خدمات نظام و دولت در استان صورت بگیرد.

خوش اقبال با بیان اینکه "باید با صداقت از مردم در جاهایی که قصور داشته ایم عذرخواهی کنیم" افزود: در مقابل این خدمات و پیشرفت هایی نیز بوده  ودر همین شرایط سخت طرح های مهمی در استان افتتاح یا کلنگ زنی میشود که اطلاع رسانی آن موجب امیدواری مردم می شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: امروز دستگاه و نهادی موفق است که در اجرای پروژه های خود پیوست رسانه ای داشته باشد در این راستا نقش روابط عمومی ها بسیار پررنگ و مهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان