//
کدخبر: ۲۷۸۵۶۹ //
استاندار کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری:

استان کرمانشاه مرهون زحمات دکتر الهی تبار در همه بحران ها است

جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز (بیستم شهریور ماه ۹۹) در سالن شهدای دولت برگزار شد.

استان کرمانشاه مرهون زحمات دکتر الهی تبار در همه بحران ها است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: در بحث کرونا وضعیت استان کرمانشاه نسبت به استانهای دیگر وضعیت مطلوبی است و مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش فرتاک نیوز،  استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی که فردا ۲۱ شهریور ماه ۹۹ برگزار خواهد شد گفت: انتخابات دور دوم در سه شهرستان و دو حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که امیدواریم مردم با حضور چشمگیر خود فردی اصلح را انتخاب نمایند و ستاد انتخابات هم به مردم اطمینان می‌دهد که از آرا آنها حفاظت نماید.

ایشان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و حضور ۱۸ هزار پیشکسوت این دوران در استان ضمن تبریک این ایام به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت : مدیران دستگاه‌های اجرایی در این هفته سرکشی به خانواده های شهدا و پیشکسوتان این دوره را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

بازوند همچنین به بازگشایی مدارس در ایام کرونا هم اشاره ای کرد و افزود: مدیران آموزش و پرورش باید دانش آموزان را مانند فرزندان خود بدانند و شرایط حضور آنان در مدارس را مهیا کنند هر چند اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد ولی در این بحران باید بدانیم که زندگی جاری و ساری است و برای مقابله با این ویروس باید رفتارهایی را انجام دهیم ک مشکلی ایجاد نشود از مردم هم می‌خواهیم پروتکل های بهداشتی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

مقام ارشد استان در ادامه از وضعیت سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اظهار نگرانی کرد و افزود : پروتکل‌های بهداشتی هنوز هم در اتوبوسرانی و تاکسیرانی رعایت نمی‌شود و این مسئولیت بر عهده شهردار کرمانشاه است و توقع داریم بر این موضوع نظارت کافی داشته باشد.

مقام ارشد استان با اشاره به به اینکه در سال آخر دولت دوازدهم هستیم به مدیران استان توصیه کرد: مبادا بی‌ انگیزگی را در خود احساس کنید که ما به مردم بدهکاریم و باید بتوانیم نسبت به ارائه خدمات کارآیی داشته باشیم و میز خدمت ما زمانی مهم و با ارزش است که منفعت آن به مردم برسد با تمام توان تا پایان دولت کار خود را به درستی ادامه خواهیم داد که یادگار خوبی در سابقه خود داشته باشیم.

بازوند یادآور شد: در بحث افراد مسموم شده در  شیخ صله نیز دانشگاه علوم پزشکی مواردی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و توسط آب منطقه ای نیز آبرسانی به این  منطقه به طور مداوم انجام می گیرد و از اداره بازرسی هم می خواهیم این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند و اگر قصوری انجام گرفته آن را اعلام نماید که دیگر شاهد این چنین مواردی نباشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در بخش سر فیروز آباد تفاهم‌ نامه‌ای با بنیاد مستضعفین بسته شده که این منطقه به جز اعتبارات دولتی از اعتبارات بنیاد مستضعفین در بحث اشتغال، آبرسانی و راه بهره مند شود و غیر از دولت متولی دیگری نیز داشته باشد.

مهندس بازوند در ادامه این جلسه با توجه به مراسم تودیع و معارفه معاونت پیشین و جدید سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : از صفت های نیکوی دکتر الهی تبار در دوران ۳۱ ماه خدمتش در استانداری نه تنها کم نشد بلکه به تعداد آنها نیز افزوده شد الهی تبار از خانواده شهدای والامقام است که ۱۰ شهید را به ایران اسلامی تقدیم کرده ، ایشان در بحث زلزله و سیل حضور چشمگیری داشت و در دوران کرونا هم با دغدغه بالا به صورت جدی پیگیر مسائل بود و اگر امروز شرایط ما نسبت به استان‌های دیگر بهتر است مرهون زحمات الهی تبار و هماهنگی در ستاد کرونا بوده است و در بازگشایی مرز خسروی هم نقش عمده و بسزایی داشت و به عشق اباعبدالله الحسین اقدام بسیار بزرگی در استان انجام داد که مردم را بسیار خوشحال کرد .

در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمد ابراهیم الهی تبار تقدیر شد و حسین خوش اقبال به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معارفه گردید.

photo_2020-09-10_15-13-45

photo_2020-09-10_15-13-51

photo_2020-09-10_15-13-58

 

خبرنگار:# طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان