//
کدخبر: ۲۷۷۸۷۸ //

استاندار کرمانشاه: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست

استاندار کرمانشاه گفت: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و خانواده‌ها هر زمان که فکر کنند حضور فرزندشان در مدرسه می تواند تهدیدی برای سلامت او باشد، می توانند آموزش را در خانه و با استفاده از روش‌های غیرحضوری پیگیری کنند.

استاندار کرمانشاه: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست

 هوشنگ بازوند امروز(15 شهریور) در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان فرزانگان شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید نظام آموزشی را با کرونا ادامه دهیم، گفت: باید به دانش‌آموزان زندگی کردن با کرونا را یاد بدهیم، چون معلوم نیست این بیماری تا کی با ما خواهد ماند.

به گزارش فرتاک نیوز، استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و اگر خانواده‌ای فکر می کند حضور فرزندش در مدرسه ممکن است سلامت او را با مشکل مواجه کند، دستش برای انتخاب روش‌های دیگر آموزش باز است.

وی ادامه داد: با برنامه‎‌ریزی‌هایی که در مدارس انجام شده به خانواده‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم نگران سلامت فرزندان خود در مدارس نباشند، اما هر موقع احساس کردند حضور فرزندشان در مدارس می تواند برای او خطرناک باشد، می‌توانند روند تحصیل فرزندشان را به صورت آموزش غیرحضوری ادامه دهند، هرچند هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد.

بازوند از معلمین مدارس هم خواست تا حتما پنج دقیقه اول هر کلاس را صرف آموزش نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا کنند، چون سلامتی دانش آموزان اولویت اول است.

وی سپس با یادآوری اینکه راه مبارزه با کرونا در رفتار ما است، گفت: باید بگونه ای رفتار کنیم که با رعایت پروتکلهای بهداشتی از خود در برابر این ویروس ناشناخته محافظت کنیم.

بازوند اضافه کرد: بیش از هفت ماه است دنیا درگیر بیماری کرونا است و این بیماری خسارت‌های سنگینی را به حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد و... وارد کرده، اما امروز دنیا به این نتیجه رسیده که با وجود محدودیت های کرونا باید با کرونا زندگی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان