//
کدخبر: ۲۹۱۶۳۸ //

هیچ جریانی نباید خود را فراتر از قانون ببیند/ مشارکت مردم در انتخابات رقم زننده توسعه خواهد بود/ اخبار منفی مانع توسعه استان است

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر حفظ فضای همدلی و همگرایی در استان برای توسعه هشدار داد که هیچ جریانی حق ندارد به اسم پیگیری ها خواسته ها فراتر از قانون حرکت کند.

هیچ جریانی نباید خود را فراتر از قانون ببیند/ مشارکت مردم در انتخابات رقم زننده توسعه خواهد بود/ اخبار منفی مانع توسعه استان است

حسین خوش اقبال صبح امروز در نشست با مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه کرمانشاه در 41 ساله گذشته منشا خیر و هماهنگی بوده تصریح کرد: اخبار منفی منعکس شده از استان مانع توسعه و موجب پدیداری احساسات منفی از استان است.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در جریانات اخیر برخی خود را فراتر از قانون تصور کردند و علیرغم هشدارها به شرایط بیماری کرونا اقدام به برپایی تجمع کردند؛ همه ما تابع قانون هستیم و هیچ جریانی در استان نباید فراتر از حاکمیت قانون بدنبال خواسته های خود باشد.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به لزوم فراهم شدن زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400 گفت: مجریان انتخابات در استان اجرای قانون و فراهم شدن زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

 وی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد تفاهم و همدلی در کشور و حضور سلایق و گرایشات مختلف فضایی در انتخابات پدیدار شود که همه دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه "انتخابات مجلس برای دلسوزان و دوستداران نظام یک هشدار بوده" افزود: وظیفه همه نهادهای انتخاباتی فراهم شدن زمینه برای حضور مردم در انتخابات است.

وی تاکید کرد: همه باید دغدغه مشارکت و امنیت و اشتغال مردم را داشته باشیم و میشود با مشارکت فضای توسعه را رقم زد.

خوش اقبال با تاکید بر حفظ انگیزه خدمت به مردم تا پایان دولت تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی برای بدبین کردن مردم نسبت به حاکمیت استفاده می کند و زیر سوال بردن خدمات دولت  و سیاه نمایی ها فراوان شده است.

معاون استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله حضور پررنگ در صحنه ها و عدم غفلت در دفاع از نظام اسلامی است چرا که هر گونه ناامیدی ضررش به چشم همه مردم میرود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان