//
کدخبر: ۳۰۸۲۱۲ //
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:

اولویت تسویه مطالبات با "نسخ الکترونیکی" است/ شروع توقف صدور دفترچه‌های درمانی "بیمه‌سلامت"

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تسویه نسخ الکترونیکی تا پایان اسفند سال گذشته خبر داد و افزود: این درحالی است که مطالبات سایر مراکز تا پایان آبان ماه پرداخت شده است.

اولویت تسویه مطالبات با "نسخ الکترونیکی" است/ شروع توقف صدور دفترچه‌های درمانی "بیمه‌سلامت"
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر امید قادری با تاکید بر استفاده پزشکان و مراکز درمانی از نسخه نویسی الکترونیکی، گفت: مراکزی که بصورت الکترونیکی نسخه نویسی داشته باشند، در پرداخت مطالبات در اولویت قرار دارند.

قادری با اشاره به اتصال 100درصدی مراکز درمانی خصوص و دولتی استان به سامانه نسخه نویسی الکترونیک گفت: در حال حاضر امکان نسخه نویسی الکترونیکی در تمامی مراکز بخش خصوصی و دولتی فراهم شده و آموزش های لازم هم در این زمینه به کاربران داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی نسخه نویسی الکترونیک گفت: علاوه بر این نیروی های بیمه سلامت این آمادگی را دارند که بصورت حضوری به مراکز مراجعه کرده و آموزش های لازم را به کاربران ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به فعال بودن 100درصدی این طرح در بیمارستانها و مراکز دولتی، گفت: در حال حاضر در بخش خصوصی که شامل مطب پزشکان و درمانگاه‌ها است شاهد فعال بودن 94 درصدی این طرح هستیم.

 توقف صدور دفترچه‌های درمانی "بیمه سلامت"

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه در خصوص طرح کاهش کاربرد دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت، گفت: در همین راستا از ابتدای اردیبهشت ماه چاپ دفترچه در صندوق بیمه سلامت همگانی متوقف می‌شود.

وی افزود: همچنین از ابتدای خرداد ماه چاپ دفترچه در صندوق روستاییان و عشایر متوقف شده و از ابتدای تیر ماه هم شاهد توقف صدور در دفترچه در سایر صندوق ها از جمله صندوق ایرانیان، کارکنان دولت و سایر اقشار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: افراد از این پس به جای دفترچه با ارائه کد ملی قادر به استفاده از خدمات درمانی خواهند بود.

منبع: ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان