//
کدخبر: ۲۸۰۸۲۷ //

بیمه سلامت برای همه

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر عنوان کرد: پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

بیمه سلامت برای همه

پرویز رمضانی در نشستی که به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سراسر استان برگزار شد، گفت: ایجاد پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد و اطلاع رسانی به مردم و آگاه نمودن آنها نسبت به اهمیت پوشش بیمه سلامت برای برخورداری از خدمات در زمان بیماری، یک وظیفه اجتماعی است که همه از جمله دفاتر پیشخوان که بیشترین ارتباط را با مردم دارند باید نسبت به آن متعهد باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی بیان کرد: در وضعیت فعلی و شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی جهت تحت پوشش قرارگرفتن و استفاده از مزایای بیمه سلامت در مواجهه با بیماری و درمان کرونا ضروری است.

رمضانی اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص ارزیابی وسع باید به صورت گسترده انجام شود تا کسانی که نیازمند هستند و از نظر درآمدی در سطح پائینی قرار دارند، بتوانند دفترچه رایگان دریافت کرده و از مزایای بیمه سلامت استفاده نمایند و کسانی که توانایی مالی دارند نیز در پرداخت حق بیمه مشارکت نمایند تا منابع مالی پایداری برای سلامت جامعه فراهم شود.

مدیرکل بیمه سلامت تأکید کرد: با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، با دیگر نهادها و سازمانها نیز قرارداد دارند، باید سعی شود ضمن استفاده از این ظرفیت و امکان اطلاع رسانی عمومی، خللی در ارائه خدمت به بیمه شدگان این سازمان ایجاد نشود و مراجعین و بیمه شدگان مورد تکریم قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت بوشهر ضمن مهم خواندن نقش کاربران دفاتر پیشخوان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، بر لزوم برخورداری کاربران از حقوق قانونی طبق ضوابط و مقررات جاری کشور و حفاظت و صیانت از سلامت آنان در شرایط کنونی تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان