//
کدخبر: ۳۰۷۹۲۱ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۲۲۷ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی پرویز خان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۴۲۴ هزار و ۶۱۹ تن کالا از طریق پایانه مرزی پرویزخان به کشور عراق صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بیش از ۲۲۷ درصد رشد داشته است.

افزایش ۲۲۷ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی پرویز خان
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: ترانزیت خروجی ناوگان باری در سال گذشته ۳هزار و ۳۸۳ کامیون بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ به رشدی ۱۵۷ درصدی رسیده است و تناژ ترانزیت خروجی بیش از ۳۷ هزار تن بوده، که رشدی ۶۸ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد ناوگان خروجی صادرات ۵ هزار و ۸۷۱ خودرو بوده که با فراهم آوردن امکانات توسط این اداره کل به ۱۹ هزار و ۷۳۵ خودرو در سال ۹۹ رسیده است و ۲۳۶ درصد افزایش تردد ناوگان داشته ایم و تناژ خروجی کالای صادر شده در سال ۹۹ به ۴۲۴ هزار و ۶۱۹ هزار تن است که نسبت به سال ۹۸ با تناژ ۱۲۹ هزار و ۷۸۵ تن با رشدی ۲۲۷ درصدی رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آمار تردد مسافران ایرانی از طریق مرز پرویزخان به دلیل شیوع کرونا تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۸۱۴ مسافر ایرانی در مجموع از طریق مرز پرویزخان تردد کرده که معادل کاهش ۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ است.

کرمی با بیان اینکه مجموع کل تردد مسافر ایرانی در مدت مذکور نسبت به سال گذشته کاهش ۷۳ درصدی را نشان می دهد، گفت: مجموع کل تردد مسافر خارجی در سال ۹۹ از طریق پایانه مرزی پرویزخان هشت هزار و ۴۵۷ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ کاهش ۹۴ درصدی داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان