//
کدخبر: ۳۰۷۰۵۴ //

انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط ۶ اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال انجام است.

انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

غلامرضا شهبازی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط قرمز کرونایی، گفت : عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی  کماکان با جدیت هرچه بیشتر توسط ۶ اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال انجام است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت : اکیپ های ثابت با توجه به حجم مسافر و تردد خودرو‌ها در میدان آزادی و ترمینال شماره یک اتوبوسرانی مستقر هستند که ضمن  انجام عملیات ضدعفونی برای ناوگان اتوبوسرانی بعد از هر سرویس درون شهری، بازسین سازمان هم از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه افزود: با توجه به شدت ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت عموم شهروندان، از رانندگان و مسافران تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی علی‌الخصوص استفاده از ماسک در سفر‌های درون شهری همچنان توجه ویژه داشته باشند.

شهبازی در خصوص نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های داخل شهری و تاکسی، افزود: فعلا در سال جدید افزایش نرخی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شده که ان‌شاءالله پس از تصویب و ابلاغ به سازمان حتما اطلاع‌رسانی می‌شود، لذا از رانندگان تقاضا داریم که تا زمان اعلام رسمی افزایش نرخ از سوی سازمان، افزایش خودسرانه نداشته باشند.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه خاطر نشان : شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن گویایی ۱۳۳ و یا شماره تماس‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸ با این سازمان در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان