//
کدخبر: ۳۰۴۱۲۰ //
غلامرضا شهبازی خبر داد :

آغاز اجرای مرحله سوم تست رایگان غربالگری کرونا در پایانه های مسافربری شهرداری کرمانشاه

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه, از اجرای مرحله سوم انجام تست غربالگری رانندگان و مسافران در پایانه های مسافر بری شهرداری برای مقابله با انتشار و گسترش ویروس کرونا خبر داد.

آغاز اجرای مرحله سوم تست رایگان غربالگری کرونا در پایانه های مسافربری شهرداری کرمانشاه

غلامرضا شهبازی با تاکید بر اینکه طرح غربالگری بیماری کرونا در راستای حفظ، صیانت و ارتقای سلامت کارکنان ،رانندگان  و مسافران بین شهری در پایانه های مسافر بری شهرداری با همکاری مرکز بهداشت استان انجام شده است، گفت: طرح غربالگری و ویزیت رانندگان اتوبوس،پرسنل و مسافران با هدف شناسایی مبتلایان بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان خدوم این شهر انجام شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی بابیان اینکه رانندگان حوزه حمل ونقل عمومی خصوصا رانندگان اتوبوس روزانه با طیف گسترده ای از شهروندان در ارتباط هستند، افزود: اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان و جلوگیری از بیمار شدن آنها و قطع زنجیره بیماری و بیماریابی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

۲۰۲۱۰۳۲۴_۱۳۰۶۲۴شهبازی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری، آن دسته از همکارانی که مشکوک به این بیماری هستند، شناسایی شوند تا هر چه زودتر مورد مداوا و درمان قرار گیرند.

شایان ذکر است سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه جزو سازمانهای پیشرو در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بوده که از زمان شروع ویروس کرونا تا کنون عملیات مبارزه با بیماری کرونا را  به جد در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان