//
کدخبر: ۳۰۵۵۶۰ //

برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی تخطی کننده از دستورالعمل های کرونایی

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف در شرایطی که وضعیت اکثر شهرها قرمز کرونایی است خبر داد

برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی تخطی کننده از دستورالعمل های کرونایی
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: در شرایط کنونی که وضعیت اکثر شهرستان ها در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد،ضروری است به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر بیماری دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا را جدی تر مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی استان حمایت کاملی از دستورالعمل های ستاد کرونای استان دارد،اعلام کرد: در این راستا، غیر از مشاغل ضروری گروه یک که می توانند در شرایط قرمز کرونایی هم به فعالیت خود ادامه دهند؛ فعالیت سایر صنوف مجاز نیست.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین دستگاه قضایی استان به منظور اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده تر بیماری با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی نظارت های دقیقی بر فعالیت صنوف در پیک چهارم بیماری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد،اما همچنان به کار خود ادامه دهد به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا شناخته می شود و با آن واحد صنفی برخورد انجام می شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین باتوجه به اینکه تخلف واحدهای صنفی ناشی از کوتاهی در انجام نظارت ها توسط صنفی است که در زیرمجموعه آن قرار دارند،برای همین با آن صنف مربوط هم برخورد صورت می گیرد.

وی یادآورشد: در این ایام علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افرادی هم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم را خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان