//
کدخبر: ۳۰۲۰۱۹ //
دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه طی یازده ماه گذشته

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف تن مواد مخدر طی یازده ماه گذشته در کرمانشاه خبر داد

کشف 3 تن مواد مخدر در کرمانشاه طی یازده ماه گذشته

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های مهم نظام دانست و اظهار کرد: طی 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم و هزینه های بسیاری در این راه داده ایم که همگی جدیت نظام را در این زمینه نشان می دهد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی به پیامدهای مصرف مواد مخدر در جامعه هم اشاره ای داشت و افزود: قطعا اگر مجاهدت های جان برکفان مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می دهد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر مصرف مواد مخدر میزان مسئولیت پذیری فرد را پائین می آورد و به افزایش انحرافات و آسیب های اجتماعی در جامعه هم دامن خواهد زد.

وی متذکر شد: همچنین یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده ها را از هم می پاشد، گرفتار شدن نان آور خانواده به دام مواد مخدر است که از او فردی سربار بوجود می آورد.

کرمی اضافه کرد: در این راستا با توجه به عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، همانند رویکردی که در نظام وجود دارد مقابله و مبارزه با مواد مخدر هم در استان با جدید در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضایی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده اند که حاکی از اهتمام جدی آنها در برخورد با مواد مخدر است.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه برخورد با مواد مخدر موضوعی فرادستگاهی است، اعلام کرد: از همه دستگاه های استان می خواهیم برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری کنند.

وی در پایان با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: از همه شهروندان هم می خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را به مراجع قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان