//
کدخبر: ۳۰۲۲۸۲ //
دادستان کرمانشاه:

خطر غول‌های آهنین رها شده در پروژه‌های ساختمانی نیمه کاره کرمانشاه

مدیران مناطق شهرداری کرمانشاه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به جمع‌آوری و برچیدن جرثقیل ها اقدام کنند.

خطر غول‌های آهنین رها شده در پروژه‌های ساختمانی نیمه کاره کرمانشاه

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان به خطری که از سوی تعدادی از برج های ساختمانی نیمه کاره شهروندان کرمانشاهی را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: اخیرا گزارش هایی از سوی معاونت عمرانی استانداری به دادسرای استان واصل شده که حاکی از خطرساز بودن برخی پروژه های ساختمانی نیمه کاره شهر است.

وی مهمترین خطر این پروژه های ساختمانی را جرثقیل های فرسوده و رها شده آنها اعلام کرد و افزود: در برخی از پروژه های ساختمانی بخش خصوصی در سطح کلان شهر کرمانشاه که در سالیان اخیر غیر فعال بوده اند، تاور کرین هایی (جرثقیل های بلند) در داخل کارگاه های مذکور وجود دارد که به دلیل عدم فعالیت، فرسوده شده اند.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: باتوجه به فرسودگی و رهاشدگی این جرثقیل های برج ساز،  احتمال سقوط آن ها و بروز خطرات جانی و مالی غیر قابل جبرانی برای عابرین و همسایگان وجود دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و در راستای صیانت از حقوق عمومی تاکید می شود که مدیران مناطق شهرداری کرمانشاه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به جمع‌آوری و برچیدن جرثقیل های مذکور اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،کرمی تاکید کرد: پس از انجام اقدامات پیشگرانه مورد تاکید نتیجه را به دادستانی کرمانشاه اعلام کنند

وی در خاتمه گفت: از آنجایی که طی سالهای اخیر مواردی از حادثه ساز بودن چنین جرثقیل هایی مشاهده شده، بنابراین دستگاه های مذکور به منظور پیشگیری از هر حادثه احتمالی باید سریعتر اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان