//
کدخبر: ۳۰۵۲۳۰ //

تشکیل پرونده تخلف برای عرضه کنندگان خارج از شبکه مرغ در کرمانشاه

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده تخلف برای عرضه کنندگان خارج از شبکه مرغ در این استان خبر داد.

تشکیل پرونده تخلف برای عرضه کنندگان خارج از شبکه مرغ در کرمانشاه

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت  گفت: در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز 1400، بازرسان این معاونت به‌صورت مداوم و بی‌وقفه در سطح بازار حضورداشته و با حساسیت زیاد و به‌طور ویژه در بحث نظارت در شبکه تولید تا توزیع مرغ فعال بوده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، مسعود بیگلری در ادامه افزود:  در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و واحدهای عرضه گوشت مرغ در استان، بازرسان این سازمان موفق به کشف تخلفات گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه مرغ توسط متصدی 4 واحد عرضه‌کننده مرغ که به‌صورت خارج از شبکه گوشت مرغ توزیع می‌کردند، شده و پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی مبلغ ریالی پرونده‌های متشکله را 120600000ریال اعلام کرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه یادآور شد: متخلفان مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازار با احدی تعارف نخواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد کم‌ترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام شود، لذا با رصد به‌موقع و مستمر بازار، با متخلفان در صورت اقدام به تخلف، برخورد قانونی می‌گردد.

بیگلری در پایان از مردم خواست هرگونه احتکار، عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان