//
کدخبر: ۳۰۳۱۰۶ //

بازدید استاندار کرمانشاه از محل ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار

در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و تنظیم بازار میوه شب عید، مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه به همراه مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه از محل ذخیره‌سازی میوه بازدید نمود.

بازدید استاندار کرمانشاه از محل ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

در این بازدید که همزمان با اولین روز از توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال بود، استاندار در جریان نحوه ذخیره‌سازی، بارگیری و انتقال به مراکز عرضه میوه قرار گرفت.

 مهندس محسن دارابی در حاشیه این بازدید گفت: امسال بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور میزان 500 تن پرتقال و 250 تن سیب به استان کرمانشاه سهمیه اختصاص داده‌شده است که از روز 25 اسفندماه، کار توزیع میوه آغاز می‌شود.

photo_2021-03-15_14-21-14

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه تأکید کرد: هر کیلوگرم پرتقال را برای مصرف‌کننده 12 هزار تومان و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز برای مصرف‌کننده 10‌هزار تومان تعیین‌شده که در مراکز عرضه باقیمت مصوب توزیع می‌شود.

 امروز دوشنبه 25 اسفندماه سال جاری، مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه، به همراه دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از محل ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید در سردخانه بهاران برودت واقع در شهرک صنعتی بیستون بازدید نمودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان